خواب است ؟
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : علی


آخر دل ما را تو فنا دادی و رفتی
بیهوده مرا چشم براه کردی و رفتی
آن کاخ امیدی که بنا کردم از عشقت
خاکستری از آن تو بپا کردی و رفتی
تو که دانی همه ترس من از هجر تو بود
پس چرا شهر دلم را تو رها کردی و رفتی
در توانم نبود دوری و هجر تو عزیز
گو که خواب است که اینگونه جفا کردی و رفت




نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت10:34---7 خرداد 1390
وقت کردی یه اپی یه چیزی یه کاری کن وبلاگ از این گند دماغی در بیاد...باریکلا پسراپ کن زود باش بینم...لا اقل ما رو فعال کن ما اپ کنیم....

r@mtin
ساعت10:23---4 خرداد 1390
شلام!

داش علی خوبی!؟
نبینم با ما قهری !!!!


فرشته
ساعت9:52---22 ارديبهشت 1390
میگم که خدا بده همیشه از این آدما که ندونسته هامو بهم بفهمونه
خب یه جورایی حالیم شد
یعنی یه دو سه سوال دیگه بپرسم تمومه
خب این دامنه های رایگان که میگن اونم همینجوریه؟خب بایدم باشه این چه سوالیه میپرسم ولی اگه من خودم الان یه دامنه دارم چرا باید حتما تو لوکس بلاگ عضو بشم نمیشه من خودم یه سایت کاملا مستقل داشته باشم یعنی زیر نظر هیچ سرویس دهنده ای نباشه؟
حالا دو چیزم برات بگم
یکی اینکه این آدرس دامنه ن چرا ارور میده؟
بازش نمیکنه آخه ولی با آدرس لوکست که میام خیلی خوب باز میشه
دیگه اینکه یه سایت دیگه زدم یعنی یه سرویس دهنده ی باحال پیدا کردم
من باشم جای تو حتما یه سری میزنم به سایتش
اینم از آدرسش
http://vastblog.com/


فرشته
ساعت14:58---18 ارديبهشت 1390
سلام
یه چیزی بپرسم؟
ببین نه بخند نه مسخره کن چون تا حالا نه داشتمش و نه حتی کاربرداشو میدونم
میخوام راجع به داشتن دامنه یه کم که نه خیلی راهنماییم کنی و بگی اصلا به چه دردی میخوره و برای چه چیزایی کاربرد داره
البته لطفا


فرشته
ساعت16:14---15 ارديبهشت 1390
سلام
نمیدونم چش شده راستی این عکسه خودتی دیگه؟
واسه شیدا هم منم ازش بی خبرم راستشو بخوای فکر میکنم نمیخواد کلا وب بیاد
منم یه کم ازش خسته شدم اما این وبمو دوس دارم و نمیخوام ولش کنم
میخوام تا آخرش پاش واستم
واسه ویمم نمیدونم چش شده امروز اینجوری شده فکر کنم شایدم دیروز
ولی خیلی بد شده خداکنه خوب بشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 51717
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish